آ موزش VSAT

آ موزش VSAT

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.
آ موزش VSAT

آ موزش VSAT

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.

آموزش شبکه


آموزش شبکه:

با توجه به رشد شبکه در سال های اخیر و ایجاد فرصت های شغلی بسیار زیاد در این حوزه، باعث شده تا بسیاری از علاقمندان از رشته های تحصیلی مختلف دانشگاهی، برای کسب مهارت در این زمینه، دوره های شبکه را به صورت حضوری و آنلاین شرکت کنند.
همان طور که می دانید زیرساخت یک سازمان یا شرکت بدون شبکه بندی کامپیوترها امکان پذیر نخواهد بود چون بخش بزرگی از زندگی امروزه ما با کامپیوتر، اینترنت و …. گره خورده است، پس سازمان ها نیاز به جذب متخصصان شبکه دارند که این امر باعث شده این شغل ها در جامعه بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

شبکه چیست و چه شغل های نیاز به یک متخصص شبکه دارند؟

برای اشتراک گذاری فایل ها بین مجموعه ای از کامپیوتر ها نیاز به شبکه داریم و هر سازمانی که بیش از ۲ کامپیوتر داشته باشد نیاز به یک متخصص شبکه دارد. چون یک شبکه برای راه اندازی و عیب یابی و پشتیبانی نیاز به متخصص شبکه دارد.

وظیفه مهندس شبکه چیست ؟

وظیفه مهندس شبکه علاوه بر طراحی و راه اندازی زیرساخت یک شبکه، وظیفه خدمات و پشتیبانی را هم بر عهده دارد. مسئولیت یک مهندس شبکه در سازمان های کوچک یا بزرگ با هم متفاوت خواهد بود. در سازمان های کوچک، بیشتر ادمین شبکه وظیفه پشتیبانی از کاربران و سرورها را عهده دار هستند ولی در شبکه متوسط و بزرگ مسئولیت در کلیه امور های مربوط به شبکه را عهده دار می باشد.

برای شروع دوره های شبکه باید از کجا شروع کنیم ؟

اولین مرحل برای شروع دوره های شبکه گذراندن دوره نتورک پلاس می باشد. در واقع Network+ دروازه ورود به دنیای شبکه خواهد بود و دانشجویان با گذراندن این دوره با مفاهیم پایه و اولیه اشنا خواهند شد.
دوره نتورک پلاس پیشنیاز تمامی دوره های شبکه مایکروسافت، لینوکس، سیسکو، میکروتیک، مجازی سازی، امنیت و ….. می باشد.

 

 

 

چه مدارکی برای ورود به بازار کار شبکه لازم است ؟

پس از آن که دانش اولیه خودتان را با شروع دوره Network+ تکمیل نمودید، باید دانش خود را در زمینه شبکه های کامپیوتری، با گذراندن دوره های آموزشی مختلف شبکه و دریافت مدارک تکمیل نماید. از جمله این دوره ها می توان به دوره های مایکروسافت، سیسکو، میکروتیک، لینوکس ، امنیت و … را نام برد و مدارک این دوره ها را هم می تواند از طریق آموزشگاه های معتبر مثل موسسه عصر رایان شبکه که زیر مجموعه سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد اخذ نمود و هم می توان از مدارک بین المللی این کمپانی ها برای ورود به بازار شبکه استفاده کرد.

آیا می توان دوره های شبکه را بصورت انلاین در موسسه عصر رایان شبکه فرا گرفت؟

هیچ چیز برای ما غیرممکن نخواهد بود. موسسه عصر رایان شبکه با سابقه آموزشی بیش از ۱۶ سال آموزش در حوزه IT و فناوری اطلاعات از سال ۱۳۹۲ دوره های آموزشی خود را به صورت حضوری و مجازی آنلاین همزمان برگزار کرده و به عنوان اولین موسسه در این حوزه پیش قدم بوده است.
دانشجویانی که بصورت آنلاین از کلاس ها استفاده می کنند خوشبختانه می توانند از لابراتور های که برای تمرین دانشجویان فراهم شده استفاده نمایند و تمرینات خودشان را انجام دهند.
از انجایی که شبکه به سرعت در حال تغییرات گسترده می باشد لازم است که اگر وارد این حوزه شده اید همواره Update باشید تا بتوانید در این حوزه همواره موقعیت شغلی مناسبی داشته باشید.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.