آ موزش VSAT

آ موزش VSAT

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.
آ موزش VSAT

آ موزش VSAT

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.

مایکروسافت با الهام از اپل می‌تواند ویندوز را بهبود دهد


مایکروسافت هنوز راه زیادی برای تکامل سیستم‌عامل محبوبش در پیش دارد. آن‌ها می‌توانند با الهام از رقیب دیرینه،‌ بهینه‌سازی‌های بیشتری روی ویندوز پیاده‌ کنند.

اکنون که پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ به پایان رسیده است، فرصت مناسبی خواهد بود تا ردموندی‌ها یک بازنگری کلی در شیوه‌ی مدیریت سیستم‌عامل خود داشته باشند. شاید بد نباشد تا آن‌ها کمی از رقیب دیرینه یعنی اپل، الهام بگیرند. به‌هرحال باید فعالیت‌هایی متوقف شوند که ارتقاء‌های ویندوز را دشوار می‌کنند. به‌علاوه باید سازوکارهایی جدید پیاده‌سازی شوند که کاربران ویندوز را وفادار و راضی کنند. در ادامه، برخی از همین فرایندها را معرفی می‌کنیم که بعضی از آن‌ها باید متوقف و بعضی باید شروع شوند.





توقف: دریافت هزینه برای ارتقاء

مایکروسافت هدفی بزرگ و پر سروصدا را برای ویندوز ۱۰ متصور شده بود و انتظار داشت تا پس از گذشت سه سال از عرضه‌ی سیستم‌عامل مذکور، به آمار یک میلیارد کاربر برسد. آن‌ها در رسیدن به هدف مذکور موفق نبودند و دلیل آن نیز تقریبا واضح بود. اگرچه ردموندی‌ها زمانی طولانی را برای به‌روزرسانی رایگان به ویندوز ۱۰ در اختیار کاربران قرار دادند، اما پس از گذشت دوره‌ی مذکور، کاربران برای ارتقاء باید هزینه‌ای را پرداخت می‌کردند (البته راهکارهای غیررسمی برای دور زدن محدودیت مالی ردموندی‌ها نیز وجود داشت). ویندوز ۱۰ هوم قیمت ۱۳۹ دلاری داشته و نسخه‌ی پرو که قابلیت‌های امنیتی سطح تجاری و ابزارهای حرفه‌ای مدیریت و مواردی همچون ریموت دسکتاپ و کورتانا دارد، با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.


مایکروسافت هنوز برای ارائه‌ی مجوز ویندوز ۱۰ به تولیدکننده‌های کامپیوتر (OEM) هزینه دریافت می‌کند، چون درآمد قابل‌توجهی از این بخش به‌دست می‌آورد. حتی با اینکه مدیرعامل ردموندی‌ها، ساتیا نادلا، گفته بود سیستم‌عامل دیگر لایه‌ای مهم از لحاظ درآمدزایی نیست، ویندوز باز هم یک مهره‌ی مهم در ماشین تریلیون دلاری آن‌ها محسوب می‌شود. هنوز میلیاردها دستگاه مجهز به ویندوز و شرکت‌های متعدد متفرقه‌ی خریدار مجوز سیستم‌عامل وجود دارند. البته درنهایت کاربر نهایی نباید هزینه‌ای برای سیستم‌عامل پرداخت کند.

مایکروسافت در زمانی بین تولد ویندوز ۱۰ و مرگ ویندوز ۷ به این نتیجه رسید که شاید پلتفرم و سیستم‌عامل نباید لزوما یکی باشند. درنتیجه دستگاهی با برند مایکروسافت، اپلیکیشن‌های مایکروسافت و با استفاده از یک لانچر مایکروسافت و نسخه‌ای اختصاصی از سیستم‌عامل اندروید، هیچ چیزی از دستگاه سرفیس با ویندوز ۱۰ کم ندارد. درنهایت ردموندی‌ها با سرفیس نئو، تاحدودی پیش‌گام یک حرکت شده‌اند که دستگاه‌های سرفیس قبلی موفق به انجام آن نبودند. آن‌ها برای موفقیت در سال‌های پیش‌رو، باید همین روند را ادامه دهند و به‌نوعی بیش‌ازپیش، شبیه به اپل باشند.


آموزش شبکه


  • برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه و زمان برگزاری کلاس ها به وب سایت موسسه عصر رایان شبکه مراجعه نمایید.


آموزش mcse


آموزش mcse
دوره های آموزشی شرکت مایکروسافت به صورت رسمی و غیر رسمی و در سطح جهانی برگزار میشود. با گذراندن این دوره ها دانشجویان با دادن آزمون های بین المللی موفق به دریافت مدارک مرتبط میشوند. یکی از دوره های آموزشی مایکروسافت دوره های MCSE است که شامل پنج دوره میشود. با گذراندن سه دوره اول دانشجویان موفق به اخذ مدرک MCSA میشوند که جزوی از همان MCSE است و با پشت سر گذاشتن دو دوره دیگر مدرک MCSE را میتوانند دریافت کنند.

اخذ مدرک MCSA نیاز به گذراندن دوره های زیر دارد:
 Installing and Configuring Windows Server
Administering Windows Server
Configuring Advanced Windows Server Services

و دوره های مرتبط به مدرک MCSE عبارت اند از:
 Designing and Implementing a Server Infrastructure
Implementing an Advanced Server Infrastructure

پیش نیاز دوره آموزش MCSE، دوره های نتورک پلاس (network+) است که مطالب پایه شبکه را بیان میکند.
با گذراندن دوره MCSE و دوره های دیگر مایکروسافت و دستیابی به مهارت در این زمینه، شما به یک مهندس فنی شرکت مایکروسافت تبدیل خواهید شد که در تمام نقاط دنیا با یک شناسه کاربری مشخص قابل شناسایی خواهید بود و در زمینه شغلی نیز پیشرفت چشم گیری خواهید داشت.
مدرک  MCSE  یکی از معتبرترین مدارک شرکت مایکروسافت محسوب می شود. دوره های آموزشی MCSE شما را در طراحی، هدایت، برنامه ریزی و اشکال یابی شبکه ماهر می سازد.
MCSE اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Expert میباشد به معنای مهندس تایید شده شرکت مایکروسافت است و
MCSA اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Associate  است به معنای کاردان شبکه مورد تایید مایکروسافت.

در دوره های MCSE، علاقمندان با مباحث زیر آشنا می شوند:

-دوره آموزشی طراحی و پیاده سازی  زیرساخت سرور ها
 -دوره آموزشی پیاده سازی زیرساخت سرورهای پیشرفته
-مسئولیت های شغلی مهندسین شبکه | MCSE
-ایجاد و پشتیبانی  شبکه های کامپیوتری  وسیع (WAN) و شبکه های کامپیوتری محلی  (LAN)  
به طور کلی مهندسان با چهار شبکه اصلی در ارتباط هستند که عبارت اند از: شبکه های محلی (LAN ، شبکه های شهری (MAN)، شبکه های گسترده (WAN)، شبکه های جهانی (GAN)

فرصت های شغلی مهندسین  شبکه (MCSE)

با پیشرفت تکنولوژی و ضرورت استفاده از فناوری، شرکت ها با به کارگیری فناوری ها توان رقابتی خود را بالا میبرند. در هر شرکت یا سازمانی که بیش از یک کاپیوتر وجود داشته باشد به شبکه، علم شبکه و متخصصین شبکه احتیاج پیدا میشود بنابراین با گذراندن دوره آموزشی MCSE و دیگر دوره های مربوطه حضور شما در همه محیط های صنعتی، سازمانی، اداری، آموزشی و... احتیاج پیدا می شود.

موسسه عصر رایان  شبکه یکی از برگذار کننده های این دوره ها است و در زمینه اموزش شبکه فعالیت گسترده ای دارد
برای اطلاعات بیشتر از نحوه برگذاری و قیمت دوره ها به سایت آموزشگاه عصر رایان شبکه مراجعه نمایید.




منبع: آموزش رایگان دوره مایکروسافت